۵ پاسخ

واقعا من ۳۵هفته رفتم زده۳۶😐😐😐

بین ۱۰ تا۲۰ نرماله

مایعات بخور
اگه دیابت نداری یکمم چیزا شیرین بخور
میوه زیاد عالیه

مايعات بيشتر مصرف كن

8به بالا طبيعيه

سوال های مرتبط

مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی
مامان لنـا و لیـام ✨ مامان لنـا و لیـام ✨ ۲ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد