۱۰ پاسخ

دایانم بجز موز لب ب هیچ میوه ای نمیزد الان ک میره مهد واسش میزارم اونجا مجبور میشه بخوره چون همه میخورن

دختر منم همینه یعنی از غذا شده تا میان وعده میذارم دهنش خودم

پسرمن فقط موزو انار و سیب میخوره به نارنگی یا پرتغال نگاه نمیکنه

منم پسرم میوه دوس نداره،اب پرتقال میگیرم براش با نی یا سرنک بازی بازی میدمش بعد از قطره اهنش

پسر منم ب هیچی لب نمیزنه بخدا میگم حیف این چیزا و هزینه هایی ک میکنم برات

الان دیگع از برای مامان خونه میشه😂

پسر مام هیچ میوه ای نمیخورهههه فقط گوجه خیار😂

نوش جونش♥️

پرتقالو چجوری بخوره عزیزم

🤣🤣🤣لارا هم همینه 🤦🏻‍♀️کلی چیز میز براش درست میکنم قشنگگگ میریزه همشو نهایت یکی دوتا بخوره

سوال های مرتبط