حس میکنم بچم یکم داغه چکار کنم؟

۲ پاسخ

حس نکن تبسنج دیجیتالی زیر بغلمش بذار بالا ۳۷ ونیم تب خفیفه

با حس نمیشه کاری کرد تب سنج بذار ببین دقیق چنده دمای بدنش

سوال های مرتبط

مامان جوجو🥹🌿 مامان جوجو🥹🌿 ۶ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی