۱۱ پاسخ

ب شدت 🥶🥶🥶🥶🥶🥶

حالا شما باید برین
انشالله میرین و بی بلا برمیگردین ولی مشهد مهر و آبان هم سرده چه برسه به الان

سرررررد و برفی

گلم سرده و اعلام کردن ب شدت یخ میش

سررررد

در حال حاضر یخخخخخ

سوز سرد میاد

خیلی سرده ما خودمون بیرون نمیریم
بزار یع موقع بیاین هوا خوب باشه بتونین تو صحن حرم برید یا طرقبه شاندیز بتونید برید
واقعا سرده !

مشهد رفتن با بچه ۱ سالع اوج مکافاته اونم تو سرما
پدرم دراومد تو مشهد توبه کردم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

سرد خیلی

سردددد

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی