جواب بدید لطفاااا🤕🤕
#بچه
#فرزند پروری

تصویر
۲۲ پاسخ

فقط کامنتا🤮🤮🤮🤮

آنقدر مرغ گرون شده دنبالیچه مرغ که دور میریختیم شده شاه پسند

خیلی خوشمزه کباب بشه رو منقل

بعنوان مزه میخورن

اره عالیه منکه عاشقشم
مثل جوجه بخابون تو ابلیمو و مواد بهش بزن با پیاز
فقط باید چیزای اضافیش رو بگیری بلدی تمیز کنی؟ اگر بلد نیستی عکسش بفرس تا بگم کدوم قسمتاش رو بریز بیرون

تهش ی سوراخ داره اونو جدا کن تو پیاز و آلبوم بخوابون بعد کبابش کن

اره میگن خیلی خوشمزس
من تو اینستا دیدم

خوشمزه س واقعا چون بافت چربی داره
مث همون جوجه بخوابون تو مواد بعد کباب کن

ای قیافه شاه روبزن باپسندش کون مرغ

حتی فک کردن بهش چندش اوره.من که نمی‌خورم احازم نمیدم بیاره ،البته بعضیا خیلییی تعریفش میکنن

اون کدوم شاه بوده پول نداشته کون مرغ میخورده 😂🤣

یاخدااااا نهه

من عاشقشم خیلی خوشمزه اس رو ذغال هم درست کنی که بهتر
من گاهی وقتها سرخ میکنم تو روغن اینطوری هم خوشمزه است

از کوبیده هم خوشمزه تره فقط اون برآمدگی روشو ببر پرت بده خوب بشورش

منم قبلا اصلا دوست نداشتم‌ولی بار فامیلمون درست کرده بودن تو باغ دادن خوردم‌خوشمزه بود خونه گرفتم ی بار اینجوری درست کردم واقعا خوشمزه شد مثل مرغ مزه دار کن بعد تو ی قابلمه بریز سرخ بشه روغن نریز خودش روغن میندازه بعد آخرش دیدی آخر سرخ شدنه پیاز نگینی خورد کن بزار دوتاشم سرخ بشه من آن مدلی درست کردم خوشمزه شد

خوشمزست من خوردم ولی خودم درست نکردم نمیدونم چجوریه

من که رعیتم نمیپسندم😂 🤢 ما میندازیم دور

من خجالت میکشم ب شوهرم بگم بخره😂🤣

مث مرغ دیگه پیاز زعفرون و آب لیمو نمک فلفل بزن خوشمزه میشه

ابلیمو پیاز ونمک بزن
بعد یکساعت کباب کن خوشمزس😂

ارره خیلی خوشمزس .منم بدم میومد یبار رفته بودیم بیرون تفریح داداشم گرفت خوردم خیلی خوب بود .فقط رو اجاق گازت کباب نکنیا خیلی چربی داره گازتو فنا میده

من خیلی تعرفشو شنبدم که میگن چربه و اینا ولی نخوردم هنوز نه اینکه بدم بیاد فقط موقعیتش پیش نیومد بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🐳amirmohamad🐳 مامان 🐳amirmohamad🐳 ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی