بخونید مامانا جواب بدید
فرزند پروری
کودک

تصویر
۱۲ پاسخ

اگه راهش جدا نیست خیلی بده ما خونمون دوطبقس مادرشوهرم پایینه تا میام ت‌و حیاط میاد بیرون از بس حواسش ب رفت و آمد من هست انگار از تو اتاق اون رد میشم خیلی اذیت میشم رسما شده نگهبان من
البته شاید جاری شما اینجوری نیست فرهنگ خونه مشترک را داره

خب همون هزینه خونه رو چرا نمیدین رهن خونه ای جای دیگه؟؟؟
البته بخاطر این میگم که میگی دخالت میکنن ادم تو خونه دور و اجاره راحت تره تا خونه نزدیکی که مال خودته

سند زمین وقتی بنام شما نیس چطوری میتونی خونه بسازی
هزینه های که میزاری از دستتون میره راحت میتونه فردا بندازه بیرون چون اون خونه سندش بنام شما نمیخوره
بیخودی هزینه نکن هرکی بگه سند میخوره گوش نده سند باید عرصه و عیان باشه عرصه یعنی زمین عیان یعنی خونه
پس برای شما عرصه نداره بسازین میشه عیان که به درد نمیخوره سرتون کلا میره
خونه خریدنی هم همیشه توجه کنین دو سه نوع سند هس سند سبز با سند زرد
سند اول عرصه یعنی فقط زمین سند داره بناش سند نداره
سند دوم عیان فقط بناش سند داره زمینش سند نداره
عرصه و عیان یعنی هر جفتش سند داره سرتون کلا نمیره

ببین گلم نمیدونم تو قیمت مصالح هستی یانه ولی الان باپول ساخت یه خونه کامل میشه یه خونه خرید حالا کلید اول اینام نباشه ولی قبول نکن اگه سند بنام بزد خوب بود ولی اینطوری فردا همه بچهاش میتونن مدعی بشن که ارث پدرمون هست و این وسط سرت بی کلاه میمونه اصلا نکن

برید شهرداری یا مسکن و شهرسازی (دقیق نمیدونم کدومشه ) برا ساخت خونه وام بگیرید وقتی ساختید تموم سند رو بزنید به نام خودتون ، اب و برق و گاز رو هم به نام خودتون بزنید

تورو خدا این کارو نکن هم دخالتاشون بیشتر میشه هم دو روز دیگه برادرش ازدواج کنه میتونن شمارو بلند کنن بگن اون بیاد با زنش بشینه راحت میتونن ازتون بگیرن مخصوصا اگه ببینن جا افتادین و دارید خوب زندگی میکنید تو انقدرررر صبر کن تا بالاخره شوهرت یه جا خونه رهن میکنه تو فکرشو نکن

اگه به نام تون زد بفروشید و یه زمین دیگه بخرید و کم کم بسازید....وگرنه حرف باد هواست فردا درد سر میشه اونوقت هم پولت رفته هم جونیت هم اعصابت

کی پول ساخت رو‌میده؟ خیلی میشه

بعدا به درد سر میفتی . هزینه ها هم از دستت میره چون مدرکی نداری تو دستت

بنظرم اگر مطمعنی ک اون زمین میشه واس شما و چار روز دیگ کسی صاحبش نمیشه بسازید
ولی اینک میگید تو ی حیاطم زندگی میکنید خیلی سخت میشه واستون دخالت ها خیلی بیشتر میشه

ن نرو اونجا بازم با دخالت‌هاشون زندگیتونو خراب میکنن

خواهر ۷۰متر ک خونه درستی درنمیاد همون پول جمع کنید خودتون زمین بخرید بعد بسازین

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان 🐳amirmohamad🐳 مامان 🐳amirmohamad🐳 ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی