۳ پاسخ

همه چي ب جز نمك مجازه

زیادم زردچوبه نزن
کم خونی میاره.
دارچین باز برای گرمی خوبه.
من تابحال زعفرانم نریختم .

همینا فقط
در کل خیلی نیاز نیست ادویه براشون

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی