آب هم میدین به بچه هاتون؟؟

۹ پاسخ

اره چون ادرار دختر من کم شده بود

اگه میخوره بده اگه نمیخوره بالا میاره نده .همون شیرخشک فعلا کافیه تا بره ۶ماه

بعد از هر وعده غذایی باید اب بدی

اره ولی نمیخوره عوق میزنه

نه من از دکترش پرسیدم گفت شیرخشک میخوره تو اون آب هست دیگه نیازی به آب نیست . گفت اگه دیدی ادرارش کمه آب بده

اره عزیزم بعدغذا یا عصرها

هنوز نه زیر 6 ماه نباید اب داد

غذا رو شروع کردی بده

اگه غذای کمکی میدی بده

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان بایار مامان بایار ۱۵ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی
مامان بَشه👼🏻 مامان بَشه👼🏻 ۵ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی