با چی به بچه هاتون آب میدین ؟!

۱۶ پاسخ

من لیوان آبخوری مخصوص کودک
مارک پینو مثل شیشه شیر ولی سرش فرق داره

قطره چکان

شیشه شیر

استکان

با سرنگ یا قاشق کوچولو .لیوان هم خودش دوس داره هی بخوره ولی میریزه بیرون از دهنش

من ک با هرچی بدم نمیخوره قاشق سرنگ استکان🫤

دخترم با نی یاد گرفته
لیوان و نی مخصوص داره

شیشه شیر
قاشق کوچیک
قطره چکون

سرنگ

آب پاش😀

لیوان

لیوان نه با لیوان آموزشی میخوره نه با شیشه عاشق استکان

من بچه ندارم نمی‌دونم .
ولی اگه بچه اندازه تو باشه با پستونک میدم 👀😅

لیوان اب خوری کودک

سرنگ یا شیشه شیر

با قیف 👀😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان بایار مامان بایار ۱۵ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان معجزه دوم مامان معجزه دوم ۱ سالگی
مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی