۷ پاسخ

من میرم جهاد دانشگاه کارشون خوبه نرگس ههم کارش خوبه

من‌جهاددانشگاهی پردیس

من شوشم اما دکترم اهوازه فقط نورژن و نرگس رو قبول داره

نورژن

ازمایشگاه بنی هاشم تو خشایار هم. خوبه

سلامت نرفتم ولی شنیدم بد نیست ولی نورژن رفتم عالی بود

اره همون گلستان خوبه

سوال های مرتبط