۷ پاسخ

من یه سایز صفر 19 تیکه گرفتم از سایز 1و 2و 3 هر کدوم 2 دست پنج تیکه یه چند تایی لباس بیرونیم گرفتم

من بیرونی نگرفتم گفتم بیاد ببینم قشنگ اندازه اش باشه در واقع فقط واسه اولش خرید کردم اونم دانالو گرفتم که استاندارد باشه

سایز صفر نخریدم
سايز یک دو سه ۲ دست
بیرونی هم سرهمی با بلوز شلوار

من از هر سایز تا ۱۲ ماهگی ۲ ۳ دست گرفتم، البته زیر دکمه تک کلا زیاد گرفتم چون همه می گن کاربردش زیاده، بیرونی خیلی کم در حد ۳ تا. کاپشن و لباس گرم و اینجور چیزا هم مونده

از هرکدوم ۲ ۳ تا و یکی دوتا بیرونی

از سایز صفر ۲ دست بگیر
۱و ۲ هرکدوم۳ دست
ببیرونی هم یکی دو دست بیشتر نگیر جثه و قد بچه مدام درحال تغییره

من از یک تا سه گرفتم سه دست از هر کدوم
بیرونی ام یک دست از هر شماره چون ب دنیا بیاد بعد انشاالله

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری