بین اسم روهام و دیار کدوم قشنگ تره؟کدوم نظرتونه؟😜

۱۹ پاسخ

دیار فکر کنم جدیدتر و بهتره

دیار

دیار.

ديار

من اگه انشالله پسر باشع بچم مخام بزارم دیار

دیار

دیار قشنگ‌تره
رهام را جام باده است جفت

دیار

دیار خیلی قشنگه یعنی وطن و زادگاه

من دیار رو خیلی دوست دارم

دیار‌‌‌‌ ‌

همه دارن دیار میزارن دیگه خیلی تکراریه
رهام بهتره حدااقل کمتر تکراریه

دیار😍

دیاررر چون کوردیه دوستش دارم

دیار 🙃

من رهام بیشتر دوست دارم😍یکی از معانیش میشه پرنده ای که شکار چیه ولی هیچوقت شکار نمیشه

دیار بنظر من

دیار.

دیار قشنگ

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارسلان⭐️❤️ مامان ارسلان⭐️❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شبنم،همدم،جوجه مامان شبنم،همدم،جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی روزهای ابتدایی تولد