سلام دوستان به نظرتون نی نی من چیه؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من احساس میکنم دختره ولی امیدوارم هر چی میخوای بشه و سالم

ای جانم ان شاالله همون پسره منم یه دختر دارم دعاکن مثبت بشم و خدا به صلاح. خودش پسر بهم بده 😍🥹دعای مامان زود میگیره

دختره

حسم میگه پسر

انگاری پسره

دختر بنظرم

حس میکنم دختره🤭🌸

احتمالا دختره

دخملی

راستش بگو دلت دختر میخاست یا پسر ؟

حسم میگه دختره

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اوا مامان اوا هفته هفدهم بارداری
مامان آلوچه مامان آلوچه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۵ ماهگی
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری