سلام من بچم اومده پایین کسی میدونه مشکل داره یا نه

۷ پاسخ

استراحت ت زیاد کن زود زایمان نکنی

منم همیطوریم ویییی اونقد اذیتم شما کمردرد واژن اینا نیستین

منم سرپا که می ایستم یه فشار زیادی رو واژنمه یعنی اومده پایین؟

حتما با دکتر مشورت کن

چطوری میفهمی امده پایین؟

زوده استراحتتو بیشتر کن

نه گلم طبیعیه هفته های اخری

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل‌ مامان ابوالفضل‌ ۱۲ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان رها مامان رها روزهای ابتدایی تولد