شکمم اومده پایین،مشکل داره؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم تو تاپیک قدیمت دیدم نوشتی دکتر برام همرمان لتروزول و کلومفین داده اون ماهیی ک همزمان خوردی باردار شذی؟؟

میدونم زوده ولی شکم پایین یاشه احتمال زایمان هست

شکم منم یخورده اومده پایین از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره

عکسش کو تا مامایت کنیم😅

برا منم 31 هفته اومده بود پایین باز الان رفته بالا😂

به زایمان نزدیک بشی شکم پایین میاد

فکز نکنم مشکلی باشه

نزدیک زایمانته مواظب باش

سوال های مرتبط

مامان ۳تا جؤجه مامان ۳تا جؤجه ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۷ ماهگی
مامان پری مامان پری ۷ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی