خانوما این کیفو سفارش دادم برا ساک نی نی قشنگه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

منم مشکیشو گرفتم عزیزم مبارکت باشه

منم این کیف سفارش دادم از کرمانشاه
سر موقعم فرستادن ولی حیف ک اینیستا قط
خیلی سفارشای دیگه داشتم ک نشد فعلا

تصویر

چ خوش سلیقه😍 مبارکت باشه عزیزم💖

عالیه

اره خیلییی

چه خوشگله

کوچیکه خیلی

مبارک باشه گلم قیمتش خوبه من از همین مدل ساک گرفتم ۲۴۰۰

باشه عزیزم سفارشت رسید بهمون بگو. ببینیم چطورع تا منم سفارش بدم

اره منم خریدم فقط رنگ‌کرم شکلاتی ،جاش هم خوبه

خیلیبی قشنگه مبارکه نینی😻

اینه 👼🏻😍

تصویر

خیلی قشنگه عزیزم مبارک باشه چقد گرفتی از کدوم سایت؟

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان دخملم🩷 مامان دخملم🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهشتم بارداری