دست و دلم نمیره به بیبی چک زدن😔😔

۶ پاسخ

بزن بابا بزن دیگ مثبتی😃😄

تا تاخیر نداشتی اصلا نزن بزار حداقل دوروز تاخیر داشته باشی بعد بزن

ان شاءالله ک دلت شاد بشه عزیزم

وقتی صب موعدته نباید بزنی
باید عقب بندازی بعد
گفتم پس یه هفته تاخیری

چند روز تاخیری

چرا گلم

سوال های مرتبط

زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان مامان سلما مامان مامان سلما ۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین قصد بارداری