جشن دندونی میگیرین؟چجوری؟

۹ پاسخ

من خونوادگی گرفتم هزینه نکردم
دندونای بالاشم کامل شد میبرم آتلیهه

من حتی نشد یه اش درس کنم براش

ن بابا چ جشنی اگه جور شد کیک میگیرم با اش براش درست میکنم تا یع عکس یادگاری داشته باشه از فتوشاپ هم خوشم نمیاد

منم امروز توفکرش بودم

نه دندونش زمانی دراومد که بابام به شدت مریض بود از ناراحتی نه جشن گرفتیم نه آش پختیم

من خودم دورهمی یه کیک میگیرم با نخودچی تزئینات و این چیزا میگیرم بقیه اشم مامانم میگیره
گیفت دندونی هم درست میکنم میزارم رو آش
آشم مادر شوهرم درست میکنه

من ک بچم هیچ جشنی نگرفتیم داغش رو دلم مونده

من نمدونم بستگی ب اون موقعش داره
شابد اتلیه بردم فقط

نهدبابا هزینه الکیه من همون هزینه و پبریز بپاچ رو گزاشتم برا تولدش دورهتی خانوادگی اش میپزیم تموم

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۷ ماهگی
مامان طنین🍓🍫 مامان طنین🍓🍫 ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان 💕آوینا جانم💕 مامان 💕آوینا جانم💕 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی