۱۴ پاسخ

نمی‌گیرم توی این شرایط بدم‌کی بخوره یه مشت فامیل حرف مفت زن

ن بابا یه آشی درست کردم تو خونمون واسه سه تا خونه مامانمشون مادر شوهرم خواهرشوهر ک حقشو داده بودم مادر شوهرم بهش بده اونم خاش فراخم خورده بود 😐😂
الان دیگه تو این گرونی مگه مجبوری مهمون دعوت کنیم ولکن بابا 😂

دقیقا یا باید از تعداد مهمون ها کم کنی یا از وسیله ها یا باید کیک بگیری یا فقط آش بزاری همه با هم نمیشه واقعا
باید بعد از ظهر هم باشه که دیگه شام ندی آدم دیگه نمیدونه چیکار کنه .

قربونت عزیز دلم😘انشالله برای پسر شما هم مبارک باشه سبک باشه براش راحت در بیاره

من خیلی دوست دارم بگیرم مخصوصا بچه اولمه ...عصرونه اش بذارم و کیک و میوه بخرم خواهرشوهرام و خواهرای خودم دعوت بدم حالا فعلا همینجور مونده

آنقدر هچی گرون شده که اصلا نمیشه دیگه جشن گرفت وسایل تم که میشد با 500 تومن خرید الان باید کمه کم 2به بالا در نظر بگیری
بادکنک شده دونه ای 20
سفره تم 190
جای پفیلا 10 تا دونه 190
بادکنک دندون 200
کیک کیلویی 900
حالا وسیله اش هم هست
برنجک کیلویی 700
و غیره

سلام عزیزم من برای دخترم 13سال پیش گرفتم کیک و شام و میوه و شیرینی و آجیل پخش کردم باندو آهنگ و تزئینات صد نفر بودن تقریبا.اما برای پسرم دو هفته پیش گرفتم با خانواده خودم و همسرم براش اش پختم میوه و شیرینی و شکلات و آجیل با تزئینات.بعد هم عکاسی یه عکس ازش میگیرم یکم دندونش مشخص بشه

خانواده خودم و همسرم همینا

من قصد دارم یک مقدار درست کنم ب مامانم و داداشمو و خواهرمو مادرشوهرم و برادر شوهرم پخش کنم
گیفت هم نمیگیرم ولی یک عکس قشنگ از پسرم میگیرم چاپ میکنم

من اش درست کردم به همراه گیفت به دوستام پخش کردم

من آش درست کردم و گیف گرفتم پخش کردم فقط به عشق پسرم که بدون برای تک تک لحظه هاش ارزش قائل بودم و عشق میکردم😍🥹

من رفتم وسیله هاش گرفتم
ولی خب حساب کردم ۵۰.۶۰ تومن درمیاد
فک نکنم بگیرم

اگ بگیرم دخترخاله دحترداییام وزنداییام‌وخاله‌هام
مادرشوهرم مامانم اجیمن
نزدیک۳۰نفر
نمیدونم بگیرم یانه چون هامین به حدی بداخلاقه ک‌توجمع نمیمونه
اش پخش میکنم وگیفت

والا منم نمیدونم ندیدممم تاحالا

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی