۵ پاسخ

من گرفتم حدود ۲۰ نفر عکسش تو تاپیکام هست بعد شبشم شام دادیم ۳۰نفر خیلی ام عالی بود فقط واقعا هزینه ها بالاس

نه ما جشنی نمیگیرم دوست هم ندارم بگیرم نهایت آش دندونی درست کنم بدم همسایه ها
بخدا هنوز ظرف های شیرینی که موقع تولد بردم براشون هنوز برام نیاوردن🤣🤣🤣🤣

دوس دارم بودجه ندارم

اره مهمونی بودخانوادگی
میوه و کیک و اش

نه عزیزم من اگه دندون دربیاره کار خاصی نمیکنم 😅

سوال های مرتبط