مامانا شیاف پروژسترون میشه با اپلیکاتور گذاشت ؟

۷ پاسخ

با دست بذار من با دست میذارم با اپلیکاتور خیلی سخته

ولی مقعدی بهتر از واژینال میگفتن کسای ک واژینال استفاده کردن ترشح شون زیاد شده یا عفونت گرفتن نمیدونم ربطی داره یانه ولی اکثرا مقعدی بهتره

مقعدی بزار خب

فکر نمیکنم بشه اخه سایز شیاف بزرگه و داخل اپلیکاتور گیر میکنه و اصلا شاید نره داخل اپلیکاتور
چ مقعدی چ واژینال نیاز ب اپلیکاتور نیست

تو واژن خیلی نتیجه اش بهتره با اپلیکاتور هم میتونی بذاری ولی زیاد داخل نبری اندازه یه بنده انگشت

بله من بااپلیکاتورمیزارم

مقعدی ک راحت تره

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی