با دست بذار من با دست میذارم با اپلیکاتور خیلی سخته
ولی مقعدی بهتر از واژینال میگفتن کسای ک واژینال استفاده کردن ترشح شون زیاد شده یا عفونت گرفتن نمیدونم ربطی داره یانه ولی اکثرا مقعدی بهتره
مقعدی بزار خب
فکر نمیکنم بشه اخه سایز شیاف بزرگه و داخل اپلیکاتور گیر میکنه و اصلا شاید نره داخل اپلیکاتور
چ مقعدی چ واژینال نیاز ب اپلیکاتور نیست
تو واژن خیلی نتیجه اش بهتره با اپلیکاتور هم میتونی بذاری ولی زیاد داخل نبری اندازه یه بنده انگشت
بله من بااپلیکاتورمیزارم
مقعدی ک راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.