۵ پاسخ

خب ازمایش بده خیالت راحت شه

اگر مطمئن هستی ک باردار نیستی باید بری دکتر ازت سنو و ازمایش بگیره چون ده روزه از موعد پریود شدنت میگذره خیلی زمان طولانی هست!

ده روز صبر کن آزمایش بده

نميدونم

چند روزه تاخیری

سوال های مرتبط