این تخت کنار مادر خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

چرا خیلی کوچیک به نظر میاد؟

خانوما یع سوال،تخت استفادع میشه اصلا؟
بچه توش میخابه یا بی قراری میکنه؟
چون از همون اول که نمیزاریش تو تختش

منم عینش گرفتم ایشالا که خوب باشه😅
به عنوان تخت کنار مادر دیگه تخت دیگه ای بکار نمیاد غیر اینا برا همین باید همینارو بگیریم
من ماه قبل گرفتم ۱۶ تومن از برند کیدیلو

اره خیلی خوشگله بالایی

منم از ماله شما گرفتم‌مارک کیلیو

اره خوبه قشنگم هست 😍😍

چند عزیزم

این تخت هم گهواره کنار مادر بنظرت چطوره با تشک و همچیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌وششم بارداری