دوستان من ۷ هفته و ۳ روزمه قلب جنین یعنی تشکیل شده؟

۱۲ پاسخ

سلام کی رفتی برا تشکیل قلب. ؟؟؟ تشکیل شده بود

اره عزیزم تشکیل شده 😘

من دقیقا هفت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

آره عزیزم من رفتم ۷ هفته ۱ روز بود تشکیل شده بود

ایشالا شده ولی بازم صبور باش😍

بله عزیزم

آره حتما

اره عزیزم من تو ۶هفته ۲روز رفتم سونو قلب تشکیل شده بود🥹

تشکیل شده ولی صبر کن ۸ هفته و چند روز ک شد بری که دیگه مطمعن باشی.

بدن با بدن فرق داره برا من ۶ هفته تشکیل شده بود

به احتمال زیاد اره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری