به نظرم منم هیچی به اندازه تغذیه خوب توی شیر تاثیر نداره
قطره خوبه
قرص لاکتاول خیلی خوبه
من هردو رو با هم میخوردم ولی پودره یکم بدمزه است دناغمو میگرفتم میخوردم میخوای قرص و امتحان کن فعلا قرص هم خیلی خوبه
فقط خرما و ماهی بخور عالیه برای افزایش شیر
نمیدونم والا کدوم بهتر ولی تو بیمارستان ب ما گفتن ک کسایی ک پسر زاییدن پودر بگیرن بخورن کسایی ک دختر زاییدن قرص
چون قرص رازیانه داره تو ترکیباتش اگ مادر پسر بخوره بچه اش زردی میگیره و بالا میره
من با پودر شیرافزا قرص رو میخورم🤧😂
کباب.
بذار بچت مك بزنه تند تند شير بده از همه چي بهتره
ابگوشت😂
بخور شیر فوران کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.