قرص شیرافزا زودتر نتیجه میده یا پودر گالاکتومید؟

۱۰ پاسخ

به نظرم منم هیچی به اندازه تغذیه خوب توی شیر تاثیر نداره

قطره خوبه

قرص لاکتاول خیلی خوبه

من هردو رو با هم میخوردم ولی پودره یکم بدمزه است دناغمو میگرفتم میخوردم میخوای قرص و امتحان کن فعلا قرص هم خیلی خوبه

فقط خرما و ماهی بخور عالیه برای افزایش شیر

نمی‌دونم والا کدوم بهتر ولی تو بیمارستان ب ما گفتن ک کسایی ک پسر زاییدن پودر بگیرن بخورن کسایی ک دختر زاییدن قرص
چون قرص رازیانه داره تو ترکیباتش اگ مادر پسر بخوره بچه اش زردی میگیره و بالا میره

من با پودر شیرافزا قرص رو میخورم🤧😂

کباب.

بذار بچت مك بزنه تند تند شير بده از همه چي بهتره

ابگوشت😂
بخور شیر فوران کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣🐦 مامان جوجه رنگی🐣🐦 ۱۱ ماهگی