کدوم شیرخشک وزندهی بیشتری داره؟

۶ پاسخ

نان وگیگوز

نان و اپتامیل
ولی نان سنگینه
پسر من که با هیچکدوم سازگاری نداشت🥲

ببلاک میدم

نان خیلی سنگینه ولی ببلاک عالیه

اپتامیل

فکر کنم نان

سوال های مرتبط