۸ پاسخ

فیروز چون مارک ایرانیه و در دسترس تره

من فیروز رو انتخاب کردم دلایلمم تو تاپیکم هست

جفتشم خوبه

من فیروز گرفتم

بی بی لند و وی کر هم خوبه

چیکو هزینه برندینگ و پکیجینگ میدی اما قطعا که محصولات خارجی از ایرانی یچیزی بالاتره اما من خودم فیروز خریدم طبق تخقیقاتم همه جا پیدا میشه ترکیباتش عالیه و واقعا فقط مشکل پکیجینگ داره که اونم بخاطر اینه که تمام کارمنان شرکت فیروز افراد معلوم و کم توان هستن که نمیتونم بیشتر ازین روی پکیجینگ کار کنن وگرنه خیلی بالاتر از محصولات خارجی هستن

قطعا چیکو اگه قیمتش مهم نیست

چیکو ولی خیلییییی گرون شده

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد