۳۰ دی
به وقت ۸ماهگی دخترنازم
بمونه به یادگاری

تصویر
۴ پاسخ

خیلی قشنگه خدا حفظش کنه عکس گرفتش خیلی خوبه انشالا ما هم این عکسو بگیریم😅😍

خداااایا😘

جاانم خدانگهدارش باش ۸کجانوشتین ایده میخام

زنده باشه عزیزم🌹

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان همـــــــراز✨ مامان همـــــــراز✨ ۱۴ ماهگی
مامان نورقلبم💙💫 مامان نورقلبم💙💫 ۱ سالگی