تو این هوا ی کاچی دونفره میچسبه😉😉😉

تصویر
۱۱ پاسخ

من بلد نیستم بهم دستور پختش رو بده

پسرمم کمی خورد خوشش اومده بود خخخ

نوش جااااان زردچوبه اش چقدر باشه ؟

گلم شکر نمیزنی

اخخخخ دلم خواست

بنظر خوشمزه میاد دلم خواست

طرز تهیه شو بگین لطفا

به به نوش جان❤️

نوش جان

دستورشم بذار خواهر

طرز تهیه رو میگید لطفاً

سوال های مرتبط

مامان یامور و نیلدا مامان یامور و نیلدا ۱ سالگی
مامان توتفرنگی🥹🍓 مامان توتفرنگی🥹🍓 ۱۳ ماهگی
مامان سامی مامان سامی ۱۲ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی