خانمای اهوازی کجا سیسمونی خریدید؟کدوم فروشگاه بهتره؟

۲ پاسخ

سیسمونی فرشته تو زیتون خیلی جنساش خوبه .‌نادری و چهار راه که همه داغونن .‌من بیشتر اینترنتی گرفتم

من چندتا وسایل از سیسمونی فرشته گرفتم زیتون کارمندی جنس هاش خیلی خوبه ولی گرون فقط سرویس تخت و کمد مونده که باید از نادری برم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری