سلام فیروز بهرام خیابان مهر کوچه آذر 09127306942آقای امیری
کاش برام شماره بفرستید بتونم ازشون خرید کنم، یزدم اینجاهم خیلی گرونه، لطفا هرکسی جای خوب میشناسه شمارشو برام بزاره ممنون
من از یه کارگاه تو چهاردونگه خریدم هم جنس خوب هم باانصافن هر عکسی بدی همونو تحویلت میدن
بهمن ماه از عبدل اباد خریدم ۵۰ تومن.. تخت و کمد و دراور
من از سمت علم و صنعت گرفتم اولای اسفند
ی کمد و ویترین ۴۳ تومن
منم از عبدل آباد خریدم،قیمتش خوب بود به نسبت
منم از همدان مریانج خریدم شدد۷۵
من به کارگاه سفارش دادم برام درست کرد قیمتش دقیقا نصف مغازه شد🥴🥴
تاپیک منم ببینید نظر بدید
شهرک ولیعصر گرفتم نسبت ب چهاردانگه خیلی قیمتاش بهتربود
من تو عید گرفتم از چهاردانگه سیسمونی الدورا
۱۲۰ تومن شد
من از سرای ایرانی قسطی خریدم فقط تخت چهار منظوره چون قسطی بود شد ۶۰تومن
من از شهرک ولیعصر خریدم قبل عید الان نمیدونم چند شده ولی نسبت به دلاوران و یافت آباد قیمتش بهتر بود
من چهاردانگه و یافت اباد و عبدل ابادو دیدم.چهاردانگه خریدم.به نظرم اونجا بهتر بود.کارگاه تولیدی بود میدیدی چیکار دارن میکنن چی تحویل میدن.این کاره بودن.بقیه جاها حالت نمایشگاهی داشت.
من هنوز نخریدم ولی عبدل آباد ک رفته بودم قیمتش خوب بود ست کمد و تخت از ۳۶ تومن داشت تا ۶۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.