۱۵ پاسخ

هر دو

آب ماجان. شیرشم با همین درست میکنم. آب لوله کشی به شدت املاحش بالاست و سنگینه رفلاکسشو وحشتناک زیاد میکرد

اب جوشیده

آب جوشیده

اب تصفیه

من ماجان میدم بنظرم با آب تصفیه فرقی نداره

من ماجان میدم

اب جوشیده

اب جوشیده

جوشیده

آب جوشیده

من از دکتر پرسیدم که آب ماجان بدم یا جوشیده گفت بهتر که آب جوشیده بهش بدی

ابجوشیده

آب جوشیده

من اب تصفیه میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین💙 مامان آقا رادین💙 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی