قیمت تاب ریلکسی‌چنده

۶ پاسخ

من ۶۹۰ تاب رو گرفتم
پایه ش ۱۲۰۰ بود نگرفتم
بجاش میله بارفیکس گرفتم از در اویزون بشه

من یک سال پیش گرفتم ولی استفاده نشد تا الان 750 گرفتم پایه هم میخواستم بگیرم دیدم پایه گهواره اش عین پایه تابه نگرفتم با همون استفاده میکنم

680 گرفتم من

من پرسیدم بدون پایه یک. و دویست و پنجاه
پایه جاگدا چهارصد و چهل

من ۱۶۸۰گرفتم

من ۸۵۰ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۸ ماهگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی