۷ پاسخ

سلام ازتابش راضی چند خریدی؟

سلام نفش خالههه
چقدر چشاش و ابروهاش قشنگن
لاحول و لا قوت الا بالله علی العظیم🥰🥰

منم میتونم پسرم بزارم تو تاب

چند ماهشه

عزیزم لباس که تنش سایز چنده؟منم از این سایز ۱ خریدم برای تقریبا یه ماهگیش

اوی فداتشم 🥺🥹🥹❣️🐣🐣🐣

سلام عزیزم خداحفظش کنه ♥️😘🧿

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی