۹ پاسخ

عزیزم دکتر کیه؟

شکر منم دعا کن

درد زایمانه انشالله بسلامتی زایمان کنی واسه منم دعا کن دردم بگیره🥲

درد زایمان کم کم بیشتر میشه موقعی که میگیره ...ولی دقیقا مثل پریودی هست

نه پاشو جمع کن وسایل رو برو

هنوز منظم نیست،ولی چون چهل هفته رو رد کردین به نظرم به پزشکتون اطلاع بدین

پاشو برو بیمارستان تایم هات کوتاه شدن

برو

زایمان هست

سوال های مرتبط