مامانای کرمانشاهی با کدوم دکتر سزارین شدین راضی بودین؟؟؟

۲ پاسخ

پیش هدی شریف عالی بود واقعا

من خودم طبیعی هستم. ولی خواهرم پیش پارامیس برومندان انجام داد خیلی راضی بود

سوال های مرتبط

مامان رونیا 🩷 لِنا مامان رونیا 🩷 لِنا هفته بیست‌وپنجم بارداری