سلام خانوما
هزینه سنو رشد بچه چقدر میشه؟

۱۳ پاسخ

۶۰۰ بدون داپلر البته که با بیمه کمتر میضه

واسه من تو مطب دکترم ۱ تومن

مرسی قشنگا

پونصد و خورده ایی ازاد

من وقت گرفتم هزینشو گفت۶۲۵تومن البته گفت باید نسختو ببینم ....همین حدوداست

اینایی ک قیمتشون بیشتر شده دکتر کنارش چیزه دیگه ام خاسته برسی بشه گرون تر شده

من قراره ۴بهمن شنبه برم احتمالا همینه چون دکترم گفت آخرین سونوگرافیه

۱۹۰تومن با بیمه تکمیلی

۶۵۰ تومن

چرا اینقدر متفاوته
من بیمه ندارم

سلام من صبح دادم یک و صدو خورده ای شد

من ١ و ٥٠ شد

۶۰۰تومن ولی با بیمه کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آدریان مامان آدریان ۱ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی
مامان موعود و معين مامان موعود و معين هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا 🍓🐰🍬 مامان لیانا 🍓🐰🍬 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی من🩷 مامان تودلی من🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی