خانم ها تهوع شما کی خوب شد ؟

۴ پاسخ

من یه هفتس حالت تهوع شدید دارم فقط گوجه خیار میتونسم بخورم امروز رفتم پیش دکتر گف سیرابی خوبه و چیزهای سرد مث بستنی رژیمی اینا
و چیزای چرب و سرخکردنی اصلا نخور
قرص b6
وایمن هیدرولیک از اینا یکی شو گف بگیر بخور

تاحالا نداشتم🫠 دوس داشتم ولی ی ذره تجربه میکردم

من تقریبا از هفته12

برا من قابل کنترل و کمتر شده دوازده هفته ام

سوال های مرتبط

مامان فندقچه مامان فندقچه هفته هشتم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری