ترشحاتم زباد شده یکمم بود میده ببخشید اشکال نداره؟؟

۲ پاسخ

من اینجوری شدم یکم عفونت داشتم دکتر برام پماد واژینال نوشت یهفته زدم خوب شد

اگه بو میده با دکترت حرف بزن شاید عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد