۸ پاسخ

واسه منم فاموتادین چهل از پنج هفته تجویز کرده

منم دوبار معده ام سنگین بود از پرخوری کردن خورذم قرص معدهدچون میدونم ضرر نداره

من دیروز پرسیدم واسه معده درد چیا مجازه گفا امپرازول و شربت معده میتونی بخوری

واسه منم ۴۰ هست ضرر نداره

دکتر به من همون12 هفته بودم داد فاموتیدین40هم هست ن چ خطری داره

دکتر به من داد گفته بود هر ۱۲ساعت بخور ولی من موقعی که خیلی معده درد بگیرم میخورم

نه گلم فاموتیدین ۲۰ضررنداره

بمن دکتر داد ک نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته نوزدهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری