۳ پاسخ

من سزارین بودم اصلا نبستم شکمم خودش جمع شد از قبلم جمتر شد

فکر کنم۲۰روز بعد زایمان باید بست

من سزارینم روز سوم و چهارم هر روز یک ساعتی میبستم خیلی درپم شدید میشد دیجه نبستم


نمیدونم از کی باید ببندمش

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۵ ماهگی