بنظرتون پرولاکتین ۵۹ زیاده یا نه

۴ پاسخ

زیاده

زیاده باید قرص بخوری

باید چک کنی نسبت به رنج آزمایشگاه ولی معمولا تا 20 نرماله بیشتر از اون اگه قصد بارداری دارید احتمالا برات داستینکس بنویسن بخوری به راحتی باردار میشی

رنج ازمایشگاه چنده

سوال های مرتبط

نیایش نیایش قصد بارداری
خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری