#شیرخشک
#شیرشب

تصویر
۱۱ پاسخ

به به عجب جایی زندگی میکنین

این عکسیه که سمیه طاعتی گرفته کارت خیلی زشته بقیه هم عکسای صباعه

شماها تو تفریح ما دارین زندگی میکنین چرااااا؟

میشه من بیام خونه شما زندگی کنم 🥲🥲🥲

شاید با زنش دعواش شده زده بیرون هوا بخوره😂😂😂😂😂

چه جای زیبایی😍
شماها دارید زندگی میکنید
ما درخونه رو باز میکنیم فقط ساختمونا بلند و ماشین میبینیم

واقعا اگر شغل همسرم این اجازه رو میداد مهاجرت معکوس میکردم

ای جان🤣

شکست عشقی خورده انگار

وای چه جای قشنگی ،🥹🥹چه هوای قشنگی

🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی👼🏻 مامان جوجه طلایی👼🏻 ۱۷ ماهگی