۹ پاسخ

انگار این مدت همه آقایون طلسم شدن
کلا تو یه حال و هوای دیگه هستن
زنارو آدم حساب نمیکنن

قهر نباش ولی سرسنگین باش ....

ظرفارو نشست؟🤣

درس میشن کم مونده .توهم زدن کار خونه وظیفس تو قانون اساسی وظیفه زن فقط تمکینه

منم یخانم شاغلم باکلی مشغله خونمم همیشه خدا مرتبه تمیزبودن خونه وظیفه زن نیست سلیقه خانمو نشون میده بنظرم دعواسراین موضوع خیلی کار بچگانس

عزیزم مردا زیاد اهل کار نیستن بخدا همسر منم زیاد تو کارای خونه کمک نمیکنه ولی بجاش هیچی واسه خودش نمیخره ولش کن مهل نذار

دقیقا مام این مدلی

ظرفارو کی شست اخر؟

کار درستی میکنی از بس همیشه خونه تمیز بوده چشمش عادت کرده فکر میکنه وظیفته تو این سه روز تمیز هم نکن اگر دلت طلاقت میاره 🤣 تا بفهمه وظیفه نیس

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی