شیرخشک شیرخشک شیر خشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

فمتو لازیک کن اگه با هزینه ش مشکل نداری
نقاهتش خیلییی کمه

اصلا درد نداره

گلم من انجام دادم خیلی خوبه راضی هستم. در عمل لیزیک یه با درد هست یه بی درد ولی هزینه بی درد یه مقدار زیاد تره بعد عمل دیگه درد نداری

من انجام دادم فقط روز اول یکم میسوزه و اب میاد بعدش اوکی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی