سلام
مامانهای گل این شکم دختره یا پسر؟

تصویر
۲۴ پاسخ

من شکمم پهن هست پسر دارم

دختر؟

مال من که دخمله پهنه

دختر

من شکمم ی مدلی شده هرکی میبینه میگه پسر حامله ای ولی دختر دارم تو شکمم 😄😄😄

دختره
پسر تیزه

دختره مثه شکم منه

این برای دختره عزیزم

به نظر من پسر

اینم از نمای جلو

تصویر

جنسیت بچه ربطی به مدل شکم نداره. من شکمم تیزه و دختره

واقعا ۴۲ سالتونه؟

تو که کم کم موقع زایمانته سونو بهت نگفته جنسیتش رو؟

دختره

نوع شکم به جای گیری رحم توی بدنت برمیگرده. کلا به سیستم باروری مادر هست نه بچه

دختر...

من سردرنمیارم

پسره.

پسره....

پسر ب نظرم

دختر😍

میگن پهن مال دختره

دختر؟

شکمت پهنه

سوال های مرتبط

مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان مَهـــوا مامان مَهـــوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی