خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

۸ پاسخ

خدارو شکر اولین سونوت بود دقیق چند هفته و چن روز بودی ؟

خداروشکر 🥹
انشاالله منم بعد دو هفته رفتم قلبش تشکیل شده باشه همه چی سلامت باشه برام دعا کنید 🙏

خداروشکر انشالا منم با این خبر بیام چند روز‌دیگه🥹

خداروشکر عزیزم
مبارکت باشه

خدارو شکر عزیزم بارداریت بی خطر لطفاً برای منم دعا کن خیلی چشم انتظارم 🥹🎀🥺

مبارکت باشه قشنگم خدا برات حفظش کنه برای منم دعا کن تاخیر دارم فردا تست میزنم 🥺🙏

خدا را شکر❤

خداروشكرررر

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🥹🩵 مامان گوگولی🥹🩵 هفته هفدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان اوینا مامان اوینا هفته دهم بارداری
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری