۶ پاسخ

من ۴۰۱ ثبت نام کردم به نامم درومد اما چون هر دو ماه پول نداشتم بدم امتیازشو فروختم همون سال ۳۰۰ میلیون ماشین خریدم

من کامل شد واحدمون🫠

ما ۹۸ ثبت نام کردیم هنوزم ندادن بهمون

البته شهر با شهر فرق داره قم تحویل دادن

من سال 1401ثبت نام کردم

شرایطش چطوره منم ثبت نام کنم

سوال های مرتبط