۲ پاسخ

من با امپول فشار زایمان کردم تالحظه اخر شکمم بالا بود

عزیزم مامان من میگه تایمی ک درد زایمان میگیرتت میری بیمارستان میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو🎀 مامان کوچولو🎀 ۷ ماهگی