خانم ها بتا م برای روز موعد کم نیست؟

تصویر
۸ پاسخ

منم بتام ۱۱۰ بود بعد ۴۸ ساعت شد ۴۸۰

مباركت عزيزم برام دعا كن قسمت منم بشهه

نه خیلیم خوبه زیر صد معمولا یکم مشکل داره

ن خوبه من چهارروز تاخیر۱۸۷ بود
بعد ۴۸ ساعت شد ۴۴۰

عالیه

خوبه عزیزم

نه بابا عزیزم عالیه
من دو روز قبل موعد رفتم ۵۳بود فردا می‌خوام تکرار کنم استرس دارم

نه عزیزم کم نیس بلکه هفته ات کمه ۴۸ ساعت دیگه تکرار کن که دوبرابر شه
مبارکه گلم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری